luni, 26 ianuarie 2015

Tehnologia HAARP și războiul climatic. Dezvăluiri. VIDEO


Tehnologia are astăzi aplicații care par desprinse din filmele SF. Până nu demult, a vorbi despre modificarea climei, la voință, sau despre provocarea de cutremure prin intermediul tehnologiei ar fi fost considerat un gest exagerat, fantezist.

Astăzi, subiectul este tratat cu foarte multă seriozitate. Astazi, sunt probe care dovedesc că instrumente capabile să modifice clima la voință nu numai ca există, dar sunt și folosite în ceea ce am putea numi RĂZOIUL CLIMATIC.

Despre cercetările oamenilor de știință în această direcție, nivelul tehnologic la care s-a ajuns și consecințele modificării climei asupra mediului și a oamenilor, veți putea afla lucruri foarte interesante în această emisiune.
Vizionare cu folos!
 
Daniel Roxin

3 comentarii:

parbrize spunea...

destul de interesant, asa se explica multe anomali climatice

CarmenDinDacia spunea...

Felicitari Daniel,si iti multumesc pentru aceasta emisiune foarte interesanta.Eu cunosc multe lucruri despre care ai vorbit in emisiune.Am spus mai multor oameni aici in Germania despre aceste tehnologii si unor prieteni in Romania,iar ei mi-au spus ca aiurez si ca sunt intr-o secta.Prin acest comentariu vreau sa-ti multumesc din suflet ca tu ai curajul sa spui aceste adevaruri pentru ca si altii sa priceapa in ce lume traim. Aici in Germania de sapatamani nu avem soare,eu vad zilnic pe cer Chemtrails acele avioane si urmele pe care le lasa pe cer.E dureros ca oamenii nu stiu in ce lume traim. Iti urez in continuare mult succes in tot ceea ce faci si iti transmit de aici din departare multa sanatate si numai bine. Cu aceasta ocazie o saluta si pe prietena mea draga Lucia.
Tuturor din Dacia si pretutindeni, o zi buna.

Anonim spunea...

de mult daniel sustinem ca exista.dar prea putina lume vrea sa ne creada si sa nu zica ca suntem nebuni