miercuri, 22 octombrie 2014

Culmea imbecilității și a degradării umane - bordelurile cu animale pentru zoofili din Danemarca


Război între drepturile ANIMALELOR și drepturile ZOOFILILOR!


A avea relații sexuale cu un animal nu este interzis în Danemarca. Aici este paradisul zoofililor: există până și bordeluri cu animale, foarte căutate de turiști din toată lumea. Dar țara scandinavă este acum scena unei dezbateri aprinse între organizațiile care apără drepturile animalelor și cele care apără drepturile zoofililor.

„Propun o modificare a legii privind protecția animalelor, unde să se precizeze explict că relațiile sexuale cu acestea sunt interzise”, a declarat Dan Jørgensen, ministrul Agriculturii, pe 12 octombrie. „Animalele trebuie tratate cu respect și grijă, și au dreptul la o protecție specială, dat fiind că nu se pot opune”, a explicat demnitarul danez, citat de Le Nouvel Observateur.

Dacă propunerea lui Jørgensen va fi aprobată, relațiile sexuale cu animale vor fi echivalentele unui viol în regnul uman. Până acum, zoofilul nu era pedepsit decât dacă animalul prezenta urme de violență constatate de către medicul veterinar.

Astfel, Danemarca s-ar alinia legislației vecinilor europeni, unde zoofilia este ilegală: Suedia, Norvegia, Olanda, Elveția, Marea Britanie, Franța și, cel mai recent, Germania. O măsură cu atât mai necesară, apreciază Excutivul danez, dată fiind proliferarea bordelurilor cu animale, celebre în toate lumea, și la care dau buluc autocare cu zoofili. „Vreau să dăm un semnal că Danemarca nu este un refugiu pentru indivizi care vor să exploateze sexual animalele”, a delarat Jørgensen.

Majoritatea zoofililor, cum ar fi cei care fac parte din asociația germană ZETA (Zoophiles Engagement für Toleranz und Aufklärung), se apără, însă, invocând dragostea lor sinceră pentru animale, dar și dreptul oamenilor la propria identitate sexuală, indiferent care ar fi aceasta. Argumente invocate, bunăoară, și de apărătorii pedofiliei sau ai incestului.

Sursa: http://www.evz.ro/culmea-democratiei-razboi-intre-drepturile-animalelor-si-drepturile-zoofililor.html

Nota mea: și Danemarca se pretinde stat civilizat... Doamne, până unde poate ajunge degradarea umană!!! Să nu uităm că tot în această țară se practică anual un ritual sângeros și primitiv în care tineri imbecili și lipsiți de suflet omoară zeci și sute de balene pilot într-un ritual de inițiere pe care autoritățile îl lasă liber. Și atunci, cum poate să ne dea nouă, românilor, lecții de civilizație și morală un stat occidental ca Danemarca (sunt și alte state occidentale care promovează aberații similare) care, pe anumite aspecte, trăiește în comuna primitivă?!?

11 comentarii:

Altruist spunea...

Poate cer si astia legalizarea casatoriei cu animale. Parca-i si vezi cum intra cu vaca in biserica :)

Anonim spunea...

pai asta ar cam fi urmatorul pas logic !!!

Anonim spunea...

niste nemernici,am fost acolo si am constatat ca sunt cu totii dezaxati!credeti sau nu,iau pastile de zambit din copilarie,pe langa faptul ca se casatoresc intre veri...

Anonim spunea...

Am si eu un coment, nu prea imi place sa-mi murdaresc imaginatia cu tampiti di astia care se incurca cu animalele, degradarea cea mai obscena sau printre cele mai obscene. Nu asta era adevaratul meu motiv de a transmite un mesaj aici, insa neavand altundeva sa scriu de recentele probleme ce ne ataca, am indraznit sa fac o trimitere. http://www.nasul.tv/2014/10/22/gabriel-liiceanu-scrisoare-document-fie-va-mila-de-noi-domnule-ponta/

Anonim spunea...

Totul se intampla sub ochii nostri, nici nu se mai ascund..si totusi lumea e oarba, imbecilizata de televizor si nu vede sau pur si simplu i se pare a fi normalitate!!

A se vedea si http://www.aparatorul.md/foto-pedofilie-pe-un-teren-de-joaca-de-ce-tac-parintii

Anonim spunea...

Piramida lui Maslow e inversata . Nu sunt prost, da'nici destept - Sunt ca orice OM .
Nu sunt tanar,nici batran dar sunt inca OM.
Sanatate va doresc ( restul, vine de la Sine )!!!

Anonim spunea...

Buna Daniel,

am o propunere sa initiem o petitie la nivel national impotriva cardului de sanatate,stiu ca nu are legatura cu articolul unde introduc acest mesaj insa am observat ca nimeni nu comenteaza vis-a-vis de faptul ca in curand va fi introdus fara sa se ceara si parerea noastra.

Chiar nu avem nimic de spus?
Chiar nu vedem consecintele acestui fapt?

Unknown spunea...

Da-i in masa, karma lor, vorba lui Altruist si o completez si cu posibilitatea de nunta cu socri,nasi cuscri etc... Iar ca cireasa pe tort, propun ca biserica sa recunoasca si sa oficieze ritualul, taina, cununiei ca la cate ne-a facut chiar nu e de mirare. Alianta asta criminala intre stat si biserica sa mearga mai departe si aceste aberatii sexuale incepute cu homosexualitatea sa inainteze pe alte culmi de toleranta, poate gasim o modalitate sa strangem relatiile si cu ceva pesti, insecte, poate si ceva nevertebrate, avem de unde. Oricum, toate-s in folosul nostru, ca sa ne trezim naibii odata si sa aruncam odata intreg sistemul la gunoi.

Anonim spunea...

Oamenii acestia sunt bolnavi! Cu adevarat bolnavi psihic! Eu am vazut un pusti, vecin cu mine care se tot ascundea prin grajd. Am crezut ca fumeaza si se ascunde de masa. M-am dus si am luat binoclul. Cand m-am uitat, ce sa vezi: scotea capul afara, se uita sa nu vina masa dupa care se urca pe un scaunel si regula vaca. Un descreierat care provine dintr-o familie depravata. De unde sa fie sanatos la cap? Cine sa-i dea educatie?

Anonim spunea...

Cei care invoca dragostea fata de animale,spun ca ea poate fi exprimata in bordeluri de animale...de parca dragostea dintre oameni ar putea fi gasita la bordeluri.E un argument stupid.

Anonim spunea...

Niste cretini idioti si nenorociti,care ar trebui impuscati in fata.Eu asa as face oricui chinuie un biet animal nevinovat si lipsit de aparare.Sunt ingrozita,nici nu am cuvinte...