luni, 7 aprilie 2014

Am lansat siteul WONDERFUL ROMANIA, in limba engleza. Promoveaza-l si tu!


Am lansat siteul WONDERFUL ROMANIA, un site în limba engleză unde vom prezenta România, pentru cei din afara granițelor, în toată frumusețea ei - cu locuri, oameni și fapte importante. FĂ CUNOSCUT ACEST SITE TUTUROR PRIETENILOR TĂI vorbitori de limba engleză! 

http://www.wonderful-romania.com/

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dle Roxin am facut un search pe Google cu Wonderful Romania si am dat peste un site facut de cineva, dar sa zicem amator in sensul ca traducerile erau cam nereusite.Eram chiar dezamagit, dar imediat mi-am da seama ca nu poate fi acelasi site atata timp cat era facut in 2012.
Dupa mai multa cercetare cu underscore(-) am dat de valorosul site care mi-a facut placere si onoare voua pentru ca este semnatura voastra bine cizelat.
Deci, am sa fac totusi o remarca neaparat cu minusul(-) caci altfel ar putea sa ne cam ia peste picior acesti engleji. Cu multa placere Vali