marți, 20 august 2013

Cele mai bune glume - august 2013 (2)


Intră soţia în casă.
- Dragul meu, uite, aici, o bere pentru tine...
Mai trece ceva timp:
- Dragul meu, de ce nu te uiţi la fotbal? Ia spune, vrei ceva de mâncare mai special, ceva bun de tot?
Soţul, cu o privire îngândurată:
- Ia zi, cât de tare?...
- Un pic,... aşa,... farul din dreapta, capota şi parbrizul...

*****


Data viitoare, cand iti mai vine sa razi de alegerile nevestei, aminteste-ti ca si tu esti una dintre ele!

*****

Daca ti se pare ca intelegi o femeie, ai dreptate: ti se pare!...

*****

Sunt foarte bun în pat. Pot dormi zile întregi...

*****

Un condamnat este dus la spanzuratoare.
La un moment dat acesta intreaba calaul: - Ce zi e astazi?
Calaul: - Luni.
Condamnatul: - Sa-mi bag picioarele, ce inceput de saptamana am!!!


Ascultă Radio Frecvența Sufletului! Muzică și emisiuni pentru sufletul tău. 
http://frecventa-sufletului.ro/

3 comentarii:

Rhoda spunea...

:))... Pe drumul spre casa, ea remarcă pe faţa lui o lacrimă şi îi spune duios:

- Ai devenit sentimental cu gândul că avem deja cinzeci de ani de căsătorie?

- Nu, mă gândeam la timpul de dinaintea căsătoriei noastre. Tatăl tău m-a ameninţat cu puşca de vânătoare şi mi-a spus că mă aruncă în puşcărie pentru 50 de ani dacă nu mă căsătoresc cu tine! Mâine aş fi fost un om liber!... :)

Gerula spunea...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, buna asta ,"cat de tare? ".
Ce noroc pe mine ca nevasta mea nu are carnet .
Stii ca un barbat face crize de nervi cand ii ia cineva femeia si cand ii este zgariata masina .
Nu sunt convins ca in ordinea asta .

cristi spunea...

1.Două blonde priveau cu interes la o pereche de mănuşi din cauciuc aflate într-o vitrină:
- La ce pot folosi oare aceste mănuşi? întreabă una dintre ele.
- Păi, cum la ce?! Cu ele te poţi spala pe mâini fără să te uzi!
2.Nedumerire mare într-o familie de berze. De cateva zile, cei doi pui au început să-ntrebe: - Dar pe noi… cine ne-a adus?
3.La automobilele chinezesti, toate piesele de schimb sunt originale.