miercuri, 22 mai 2013

Povestea unui copil care are nevoie de ajutorul tău...


Povestea mea

"Bună ! Eu sunt Dorinel, am 4 ani şi asta e povestea mea…

De foarte mulţi ani mama nu mai spera că va mai avea vreodată un baietel, dar eu m-am gândit să-i fac o surpriză. Am 12 săptămâni şi ea încă nu ştie. Abia aştept să o cunosc!...

...Sunt în burtica ei de 28 de săptămâni, mă simt bine şi ocrotit dar tare nedumerit sunt când ceva mă smulge de acolo iar eu nu sunt pregătit. Aş vrea să ţip dar nu pot să respir până când o doamnă doctor mă ajută şi reuşesc să scot un sunet dar încă nu pot respira. Iau şi o notă, nota 2 si 5 la cinci minute; nu este o notă mare dar eu sunt mare, am 1200 gr.

Mama e tare fericită dar eu nu ştiu dacă voi supravieţui primei nopţi. Plămânii mei nu sunt destul de dezvoltaţi nici măcar pentru a primi oxigenul ce intră prin tubul ăsta mare din guriţa mea.

E dimineaţă ! Am reuşit dar îmi este înţepat tot corpul, tubul mă deranjează şi mama nu e lângă mine. Nu e tocmai aşa cum mi-am imaginat că va fi, iar când am cunoscut-o pe mama, plangea, dar nu de fericire. La scurt timp m-am şi botezat, de atunci mă cheamă Dorinel Tilica.

Zilele trec … multe perfuzii, transfuzii si o face din nou pe mama sa plângă, dar eu voi lupta în continuare. După două săptămâni mama îmi intinde un deget şi eu îl prind în manuţă şi n-aş mai vrea să-i dau drumu’. A trecut o luna şi jumatate… e o zi mare, nu voi mai fi intubat iar tubul va fi înlocuit cu o măscuţă. E mult mai bine aşa ! La câteva zile mama mă ia în braţe pentru prima oară. Sunt fericit ! Stau nemişcat şi n-aş mai vrea să mă mai dezlipesc de pieptul ei. P[rea că totul va reveni la normal, ba mai mult, il cunosc şi pe tata. Ii aud vocea şi mă străduiesc să deschid ochii şi să privesc în direcţia lui. Tata îmi vede pentru prima oară ochii negri şi mari. E copleşit de emoţie. În curând îmi verifică ochişorii şi d-nul dr. oftamolog să vadă dacă vederea mea este în regulă dar n-a putut sa ne dea nici o veste bună. Făcusem retinopatie şi îmi pierdeam vederea într-un ritm alert.

După 3 luni, părinţii mă iau acasa, îmi cunosc surioara, sunt alintat şi răsfăţat deşi din pacate nu-i vad chipul mamei, doar o aud. Cumplite au fost acele zile dar mai cumplit pentru ca in jurul meu auzeam doar voci: mami, tata, surioara si multe alte voci.

O oază de speranţă se întrevede printr-o operatie la o clinica din America: William Beaumont din Detroit care trebuie început de la o vârstă cât mai fragedă, însă costurile sunt cu mult peste posibilităţile financiare ale parinţilor mei. Dacă la început timpul se scurgea în favoarea mea şi cu fiecare zi ce trecea şansele să supravieţuiesc erau tot mai mari, acum timpul s-a întors împotriva mea şi cu fiecare zi care trece se scurg şi şansele mele de a putea vedea vreodată.

Aşa m-am gandit să scriu povestea mea în speranţa că o vor citi destui oameni cu inima bună ce mi-ar putea acorda o şansă să nu mă întreb niciodată de ce sunt diferit de ceilalţi copii, de ce nu mă pot juca, de ce nu pot să-mi îmbrăţisez mama…

Vă mulţumesc că mi-aţi citit povestea , vă mulţumesc din suflet pentru ajutorul vostru !

Cu drag,
Dorinel Tilica"

Daca vrei să ajuți, accesează acest link: 
http://dorintilica.blogspot.ro/p/povestea-mea.html


Un comentariu:

CarmenDinDacia spunea...

Frumoasa si trista povestea acestui Ingeras.E dureros ca acest Ingeras nu-si poate vedea parintii si surioara.Eu lucrez aici in Germania cu copii cu handicap greu,si cand vad ca in Romania nu se face nimic pentru copiii sau adultii cu handicap,ma doare sufletul.Am mai scris in alte comentarii despre faptul ca aici in Germania se face mult pentru copii si adulti cu handicap.Chiar aici unde locuiesc se construieste un Camin pentru persoane cu handicap.La noi in tara sunt oamenii foarte bogati care nu stiu ce sa mai faca cu banii,de ce acesti oameni nu-si ajuta semenii??? Sunt multi care aduna... aduna... aduna ... si nu stiu ce sa faca cu averile...Eu le spun doar atat...Dragilor cand plecati de aici nu duceti nimic cu voi...
Ma rog Bunului Dumnezeu si lui Zamolxe ca cineva cu suflet bun sa-l poata ajuta si pe acest Ingeras Dorinel.
Draga Dorinel iti doresc ca intr-o buna zi, Bunul Dumnezeu sa-ti dea vederea ca sa poti sa-i vezi pe cei dragi.
Eu te binecuvantez si cu lacrimi in ochi ma rog pentru tine.
Te imbratisez si te pup cu toata dragostea.Iti transmit de aici departe de casa, Lumina si Iubire,sanatate si numai bine,tie si familiei tale.

Iar tie draga Daniel,iti multumesc ca postezi aceste frumoase si triste povesti cu Ingerasi minunati.
Si pe tine te binecuvantez,Daniel si iti transmit toate cele bune.
La fel si tuturor de acasa.
O seara minunata