joi, 25 aprilie 2013

BĂRBATUL – un eseu de Daniel Roxin


Ca să îi poți simți puterea, cuibărește-te la pieptul lui și lasă-te dusă în lumea de legendă în care el și-a croit drumul cu sabia. Fii atentă la încordarea mușchilor săi pentru că el încă poartă pe umeri globul pământesc. Atinge-l în acel fel ce îi transformă forța brută într-una de creație și fă-l să construiască casa zilei de azi unde să îi poți vindeca rănile trecutului și unde să vă puteți zidi împreună viitorul.

Ca să îi poți trăi pasiunea, fă-te vale răcoroasă în calea lui, câmp fertil cu parfum de primăvară și așteptă-l la fiecare răsărit și apus de soare pe cărarea ce duce în adâncul emoțiilor sale. Contopește-te cu el până într-acolo încât să îl naști din nou, rod purificat al pântecului tău…

Ca să îi poți liniști focul, cuprinde-l în undele privirii tale, ca un balsam. Așează-te râu în jurul vâlvătăilor cu care mai amenință uneori lumea și vorbește-i despre flăcările iubirii, despre căldura plăcută de la pieptul tău. Într-o zi va înțelege tainele pe care le porți cu tine și felul în care se va aprinde îți va arăta că poartă în el scânteia de la începuturi.

Ca să pătrunzi în sufletul lui, trebuie să poți deja atinge cerul cu mâna, pentru că doar conștiința nemărginirii din tine îl va deschide pe bărbatul trezit și îl va face să te primească în infinitul din el.Ca să înțelegi cine e EL cu adevărat, transcende toate formele știute și neștiute până în punctul unde gândul originar va vibra în întreaga ta ființă; pentru că EL este Conștiința, începutul și sfârșitul tuturor lucrurilor.

Dacă pricepi cine este EL cu adevărat, doar abandonează-i-te…

Citeste si: FEMEIA – un eseu de Daniel Roxin

Asculta Radio Frecvența Sufletului! Muzica si emisiuni pentru sufletul tau.
http://frecventa-sufletului.ro/ 

5 comentarii:

Kasandra spunea...

Splendid !

Rosa spunea...

:) ...Ma abandonez Tie IN TOTALITATE !....Cuvintele ... frumoase ...ce... Tu ...din suflet ... le-ai ...grait ...m-au Inaltat ...pe carari neumblate ...Ma las ...in voia Ta ...si ...simt ...ca ... voi trai ...cele mai frumoase senzatii...care-mi vor patrunde adanc ...pe usita deschisa a sufletului meu ...in camera secreta ...ACOLO ...te-am descoperit ...intr-o zi ...cand m-am retras ...in intimitatea din mine ...fugind ...de vacarmul ...acestei Lumi ...neprimitoare ...Este singurul loc ...unde ..EU ...ma simt cel mai bine ...Iti voi asculta ...legendele tale milenare ...pentru ca Sunt Constienta ...ca Originea mea ..este adanc implementata ...in Lumina ..aprinsa ....in cel mai indepartat Intuneric ...De ..ACOLO...vom privi ...impreuna ...stelele ...si mai departe de ele ...De vei voi sa stai ...iti voi arata ..in fiecare zi ...Tainele ...Lumilor Trecute ...si Viitoare ...pentru ca ...am avut grija ...sa Le ascund ...ACOLO...pentru ATUNCI ...cand VA SOSI CLIPA ....sa Le pot DARUI ...cu mult Drag...Tie Omule Trezit ..... :) .....Daniel ...m-ai inspirat ...Concluzia ...Eseul tau ...este de o sensibilitate ...creativa ...MULTUMESC !

CarmenDinDacia spunea...

Superb eseu,Daniel,multumesc.Chiar m-ai facut sa plang.Acest plans a fost un plans de pace de fericire.Aceste cuvinte scrise sunt pline de adevar,iar daca noi femeile am face dupa cele scrise in eseul tau,lumea aceasta ar fi de nedescris.Aici in Germania am fost 14 ani Antrenoare de Fotbal si Gimnastica.Am antrenat copii(baieti si doar cateva fete) de la 3 pana la 19) ani,si asa am lucrat impreuna cu si multi barbati (antrenori).Acest lucru mi-a dat ocazia sa experimentez mult comportamentul barbatilor,incepand de la varsta frageda,si sa inteleg barbatii...(fiindca aveam o problema cu barbatii... stiu ca in alta viata am fost amazoana sau silvana,si aveam conflict cu barbatii).Si asa experimentand,am ajuns la concluzia ca si cele scrise in acest eseu.Noi femeile,trebuie mai intai sa invatam sa ascultam vocea sufletului nostru...Barbatii sunt exact ceea ce noi facem din ei...Barbatii au nevoie,... de IUBIRE...,de MANGAIERE, dar in primul rand au nevoie sa-i ASCULATM,...sa-i INTELEGEM...au nevoie sa-i SPRIJINIM,... sa le fim in acelasi moment,...MAMA,SOTIE,PRIETENA,PARTENERA,samd... da de aceste lucruri au nevoie BARBATII...Si fiindca noi femeile nu stim sa-i intelegem ,(va rog dragi FEMEI sa nu va suparati pe mine ca scriu despre NOI asa),din aceasta cauza s-a ajuns aici.Din cauza noastra a femielor au fost unele razboie in trecut. Daca noi FEMEILE ,am intelege BARBATII asa cum sunt ei,...atunci si ei ne vor intelege pe noi,...iar lumea aceasta va deveni o lume... MINUNATA...Despre aceasta tema ,draga Daniel ,propun sa faci o Conferinta,unde sa ne intalnim cat mai multe femei si barbati si sa discutam.Iar acum in incheiere scriu ce a scris Daniel..."Contopeste-te cu el pana intr-acolo incat sa il nasti din nou,rod purificat al pantecului tau." Superb...
Imi doresc ca femeile sa se trezeasca si sa inteleaga barbatii,asa cum am facut si eu...eu i-am inteles pe toti de la cea mai frageda varsta pana la varsta de 90 de ani.Dragile mele,uitati-va in ochii copiilor vostri si a barbatilor vostri si atunci acolo il veti vedea pe... DUMNEZEU...AMIN.
Multumesc Daniel,pentru acest eseu.Te binecuvantez,esti un INGER pe PAMANT...Esti un SUFLET MINUNAT,la fel ca si toti ceilalti.
Tuturor numai bine.
O zi minunata.
Va imbratisez pe toti din Dacia.
Cu drag,CarmenDinDacia

cristi spunea...

Asta e partea frumoasa a barbatului. Cosmetizata "din greu". Frumos ca eseu,nu am ce zice. Vibratie inalta, e adevarat.
Dar...uitati.va la lumea asta, e creatia barbatilor. O lume misogina, violenta, construita pe concurenta cine.i mai puternic, mai iute...mai prost!
In tinerete acesti fenomenali barbati fac liste!
La pieptul lor se ascund multe femei, pacalite ulterior.
Hoti de inimi si de trupuri sau mai bine spus scopul scuza mijloacele.
Femeia sa reuseasca in aceasta lume se transforma in femeia-barbat bine.Altfel e vai de ea.
Cand isi da seama devine mai sangvinica decat barbatii, devine o "calugarita", ii devoreaza pe masculi!
La urma aproape toti si toate raman singuri/singure si habar nu au de ce.
Si asta o scrie un barbat!
Unde sunt vremurile cavalerilor?
Sa mori pentru o femeie, pentru o idee, pentru o...batista.
Duse au fost.
Sa revenim la blogg, unde sunt vremurile dacilor, sa mori pentru vatra ta, sa lupti pana la epuizare sa aperi tinda...
"Barbati", somn usor!
Iar voi doamnelor, sa va dea Bunutul sanatate si putere sa ne mai suportati!
Mii de scuze daca am fost realist si mai putin poetic.
Nu a avut scopul sa reduca vibratia eseului ci prin contrast sa reliefeze si mai mult calitatea sufletului celui ce l.a scris.
In rest...barbati haideti la o bere. Ca atata putem!
Pa.

Lucia spunea...

Un eseu care mi-a atins Sufletul in profunzime,nici nu stiu ce as putea adauga la cele scrise asa de frumos de catre doamna Rosa si prietena mea,Carmen...
Tot ce pot scrie aici,este ca am inceput sa plang ca un copil mic,ranile nevindecate din trecut au iesit la suprafata...am simtit nevoia acuta de a fi tinuta in brate de mama mea(care a plecat de aici),as fi vrut sa-mi spuna ca totul va fi bine,dar nu mi-am auzit decat propria-mi voce interioara...sau poate a ghizilor mei care ma sustin...
Multumesc Barbatului care a scris acest eseu minunat...
Stiu ca intr-o zi voi intalni pe cel care ma va invata sa ma abandonez cu toata fiinta mea...Lui.
Sufletele noastre se cunosc deja...
Cand Discipolul e pregatit,apare si Maestrul ...
O seara minunata tuturor!