marți, 16 octombrie 2012

Uimitor! Un maestru chinez vindecă nanismul. Pacienții cresc în înălțime cu 9-25 de cm in 3 luni!!!

Maestrul Chiheng a fost născut în 1938 într-o familie de medici chinezi. El a arătat interes pentru medicina tradiţională chinezească încă de când era foarte tânăr şi a decis să studieze medicamentele pe bază de plante din China.

Din păcate, el a fost foarte frustrat din cauza dimensiunii mici, când el a devenit un adult. Nici o femeie nu a vrut să se căsătorească cu el. Prin urmare el s-a săturat de societate şi a devenit un călugăr. În templu s-a specializat in cercetarea pentru tratarea nanismului. Totul vine la cel care aşteaptă. El a găsit în sfârşit o bună metodă de tratament a nanismului. El nu şi-a vindecat numai propria lui boală, dar a ajutat, de asemenea, multe alte persoane suferinde de nanism.


Maestrul Chiheng este prima persoană care utilizează Qigong Yijinjing pentru tratamentul nanismului. El emite Qi în corpul pacientului pentru a deschide meridianul DU aflat pe spatele lui pentru a accelera potenţialul de creştere al corpului. El foloseşte, de asemenea, medicamente pe bază de plante ca să completeze tratamentul Qigong. El poate provoca cu succes creaşterea cu 9-25 cm în interval de 100 de zile pentru a aduce pacienţii la o înălţime ideală. Acest lucru a fost cu adevărat uimitor. Maestrul Chiheng este singura persoană din China care vindecă nanismul folosind metodele Qigong Yijinjing.

După o lungă perioadă de timp şi de experienţe practice el a realizat faptul că punctul cheie al creşterii oaselor umane se bazează pe echilibrul metabolismului a trei componente: proteine, grăsimi şi zahăr. 

Dezechilibrul acestor trei substanţe va determina un deficit de hormon de creştere al hipofizei. Prin urmare, promovarea echilibrului dintre aceste trei materiale şi a hormonului de creştere emis de hipofiză are un rol decisiv cu privire la creşterea la în înălţime de scheletului osos uman.

Echilibrului metabolic al acestor trei materiale în organism este îmbunătăţită prin stimularea rezultată în urma transmiterii de Qi în corpul pacientului, folosind Qigong-ul Yijinjing. Ea va promova secreţia de hormon de creştere de către hipofiză, va spori creşterea cartilajului şi va accelera creşterea scheletului osos. Ca rezultat, acesta va avea o influienţă pozitivă şi un rol decisiv asupra creşterii organismului uman.

Qigong-ul Yijinjing este un tratament eficace pentru toate condiţiile de nanism, indiferent de cauze. Domeniul de aplicare a tratamentului include: nanismul cauzat de deficienţa de hormoni de creştere cauzată de hipofiză, de hipertiroidie, tulburări cromozomiale şi defecte genetice.

Domeniul de aplicare
Varsta:
  • Bărbaţi: 16-50 ani;
  • Femei: 14-49 ani (premenopauza)
Gama de creştere:
  • 9-25 cm în termen de 3 luni în funcţie de starea de sănătate individuală.

Pacienţi trataţi de Maestrul Chiheng

Mai jos sunt date câteva exemple de pacienţi trataţi pentru nanism de către maestrul Chiheng:

Pacient suferind de nanism, înainte de tratament Pacient fost suferind de nanism, la trei luni după tratament
Pacient suferind de nanism, înainte de tratament Pacient fost suferind de nanism, la trei luni după tratament
Pacient suferind de nanism, înainte de tratament Pacient fost suferind de nanism, la trei luni după tratament
Pacient suferind de nanism, înainte de tratament Pacient fost suferind de nanism, la trei luni după tratament
sursa: http://yijinjing.ro

20 de comentarii:

Rosa spunea...

A venit Soarele si pe strada mea ...Acest articol m-a facut sa zambesc...Ce conteaza inaltimea ? M-as bucura mai mult sa descoperim acel Miracol care sa ne faca sa putem darui mai multa ,,caldura ,,celor din jur ... ca pe acest blogg sa ma simt . ,,ACASA,,...Comentariile voastre le simt ca niste sageti infipte in inima mea ...zilnic ...zinic...Sunt noua in acest loc...nu am simtit ca s-ar fi bucurat cineva ...Simt plictiseala si un comentariu fortat...Mi-e frig ,mi-e f frig....Nu cred ,Daniel ca vei publica aceste randuri ...Iti respect munca si efortul TAU...Dar oare numai atat meriti ? Simt ca acest blogg va fi cel mai puternic ,cel mai ,,cald ,,...daca gresesc omorati-ma cu pietre...alungati-ma ...Dar oare merit ? Daniel mi-ar placea sa vad pe blogg un ,,LOC,,.. ,,UN LOC MAGIC ,,...in care sa urlam fiecare de bucurie sau suferinta ...Acestui blogg ai lipseste ,,MAGIA,,...poate numai asa vom comunica mai mult unii cu altii...si sunt sigura ca vor deveni ,,MAGICE ,, si comentariile voastre ,pline de CALDURA si LUMINA ...Imi asum consecintele ...Va rog sa ma iertati ...dar am simtit sa-mi eliberez sufletul...si oare unde era locul potrivit daca nu ,,AICI,,?Ma bucur alaturi de voi pentru reusitele voastre ,si sufar in egala masura cand sunteti si voi tristi ...O zi frumoasa va doresc LA TOTI ....

Rosa spunea...

MULTUMESC!...PLANG...de FERICIRE...Sa plangi de FERICIRE...intr-adevar un MIRACOL !O zi buna va doresc ,,PRITENII MEI ,,...

Daniel Roxin spunea...

O zi minunata si tie! :)

Carmen spunea...

Draga Rosa,te felicit pentru cele scrise si mai ales pentru faptul ca ai reusit sa-ti gasesti adevarata CALE a VIETII TALE!
Prin ceea ce ai trecut tu au trecut si altii.Eu sunt de 22 de ani plecata din tara mea SFANTA,si am trecut si prin bine si prin greu.
Deci draga mea nu esti singura,noi suntem alaturi de tine,dar un lucru trebuie sa stii ca noi acum toti avem ceva de transformat si fiecare are in suflet o tristete,si de aceea tu simti ca acestui Blog ii lipseste ceva.Eu draga mea iti scriu ca acestui Blog nu-i lipseste nimic,din contra aici putem sa scriem ce avem pe suflet,iar Daniel ne publica ceea ce noi avem pe suflet.
Draga Rosa o sa vina si timpul cand o sa scriem si mai multe bucurii,doar acum trebui sa avem incredere si rabdare.Si eu vreau sa ma intorc definitiv in tara,dar imi mai sunt piedici puse.Dar iau asa cum e si stiu ca totul va fi bine.Cat despre faptul ca ai plans de fericire,cunosc si eu acesta minunata traire,cand fac meditatie pe varful muntelui si soarele sfant imi saruta obrazul,sau cand simt nisipul cald pe corpul meu,sau cand miros florile,cand vantul adie prin parul meu,sau ploaia imi picura pe obraz,sau cand stau intinsa pe pamant si ascult durerile pamantului,sau cand urmaresc soimii cum zboara si simt ca e Zamolxe,sau cand imbratisez copacii si le ascult povestea,si mai ales pentru ceea mai mare fericire ,care mi s-a intamplat acum cateva zile,cand mi-a aparut Iisus in fata ochilor,era o imagine de nedescris,o lumina care nu mai exista pe pamant,o caldura si o frumusete pe care nu le pot reda in cuvinte,am plans de fericire in hohote.Numai cine a vazut si simtit aceste lucruri stie despre ce scriu.AMIN.
Draga Rosa iar de aici din departare iti transmit toate cele bune si numai bine,si o zi minunata si sper ca odata ne vom vedea,la Conferinta lui Daniel.
Iar tie Daniel,iti transmit toate cele bune si mii de multumiri pentru acest Blog minunat.O zi minunata.

Carmen spunea...

Pentru Rosa.Draga Rosa,cred ca ai asteptat sa-ti scrie cineva bine ai venit.Ok iti scriu eu.Ma bucur ca scrii pe acest Blog,si bine ai venit,dar nu astepta acest lucru de la altii.Toti cei care scriu aici ne simtim uniti si ne scriem ce avem pe suflet.Te rog din suflet mai ai rabdare fiindca nu toti au ajuns la nivelul tau sa al meu.Eu citesc articolele si comentariile si de multe ori nu comentez,ii las si pe altii sa o faca ,doar ca le simt durerea pe care o au in suflet si aici ei se descarca.Te rog sa nu te superi pe mine pentru cele scrise ,dar mai trebuie sa avem rabdare.Mi-a facut placere sa-ti scriu,dealtfel sufletul meu ti-a scris.Ceea ce scriu eu aici vine doar din suflet,si cateodata poate multora nu le-a convenit ce am scris,dar asta e treaba lor.Stii adevarul doare acolo unde mai e orgoliu.
Toate cele bune,draga Rosa si numai bine.O zi minunata.
Si celor de acasa numai bine.
Cu drag,Carmen.

Rocsalana spunea...

Am practicat Qigong tot zic sa ma reapuc iar de el, ajuta .... si fizic si psihic.... recomandabil initial la indrumarea unui maestru ... in Romania se practica mai putin, vine cineva din Rep.Moldova, numai bine ! Ma bucur sa aud astfel de noutati !

Carmen spunea...

Pot sa sustin ceea ce a scris Rocsalana,despre Qigong.Si eu fac Qigong aici in Germania,iar la Maestra mea am facut si un curs de Tai Chi si Taijiquan.Pot spune ca ajuta foarte mult.Dar in Romania nu se pune baza pe aceste lucruri,deoarece viata cotidiana este pentru multi mai presus decat a-si asculta vocea interioara sau sa faca ceva pentru corpul,sufletul sau spiritul lor.
Draga Rocsalana iti scriu din Germania,dar sunt nascuta in Arad.Iar de aici iti transmit toate cele bune si te sfatuiesc sa te apuci din nou de Qigong,corpul ,sufletul si spiritul tau iti va multumi pentru acest lucru.
O seara minunata,tuturor.
Cu drag,Carmen

Rosa spunea...

MULTUMESC ,Carmen...daca ...astazi nu mai eram sigura ca voi mai fi pe acest blogg.. ...cu , sau fara voia mea , ACUM , trec printr-o experienta noua a vietii mele ...,,scanez '' absolut ,,TOTUL,, cu Ochiul mintii,...si ACOLO unde nu ma simt bine ...ma retrag ....(Nu vreau ...sa lungesc conversatia..).. nu , inainte de a-mi spune durerea...Faptul ca sunt AICI...inseamna ...ca sunt in LOCUL care trebuie...Daniel nu doresc sa-mi depasesc ,,rolul ,,meu AICI ,cea de simplu comentator ...dar poate gasesti o modalitate sa ne infiintezi un ,,LOC,, de dat cu ,,CAPUL,, ca sa nu deranjam ...atunci cand avem ceva de spus in afara articolelor TALE...s-o facem...si cine vrea sa auda , sa auda , cine nu , nu ...EXIST..AICI pt ca voi m-ati SALVAT...Toata caldura inimii mele ...va daruiesc
...

Luiza spunea...

Multumesc, Daniel Roxin, pentru postare. Umblu destul de mult pe net, pentru ca sunt avida de informatii noi, dar n-am dat peste asa ceva. Nici nu mi-as fi imaginat vreodata ca se poate inalta un individ, mai ales dupa ce perioada de crestere a incetat.Sunt pur si simplu fascinată de performanta acestui asiatic modest. Si face lucrul asta de ceva vreme... Ma intreb insa,de ce pana acum n-au dat navala peste el medicii ortopezi sau osteopati sau cum s-or numi ei in Occident, sa invete metoda si s-o aplice pe nefericitii din tarile lor? Si de ce nu l-au onorat si nu l-au facut cunoscut pana acum? Li se acorda Premiul Nobel unora care au descoperit nu stiu ce virus care nici nu există si trec sub tacere rezultatele exceptionale ale acestui om care a gasit solutia pentru milioan de oameni nefericiti? Care sa fie explicatia?

Anonim spunea...

inca un sarlatan care se imbogateste de pe spatele prostilor.
asta in romania ar fi avut un succes enooooooorrrrm. ;)

Anonim spunea...

@Draga Rosa, te imbratisez si precum spunea Noica “Te imbratiseaz cu tot dragul si te deleg sa imparti imbratisari in jurul tau."
@Draga Carmen, cu adevarat stiu despre ce scrii, doar ca eu din cauza acelei lumini atat de albe si de stralucitoare nu am putut sa-mi dau seama daca a fost o femeie sau un barbat. Puteai sa privesti oricat de mult, pentru ca nu te dureau ochii si nu iti lacrimau, in schimb eu nu mi-am putut da seama exact cine este acea fiinta, in schimb ceea ce am simtit a fost extraordinar, chiar daca totul s-a intamplat acum aproape 20 de ani.
Acea caldura si frumusete care nu pot fi redate in cuvinte, precum ai spus si tu, m-au facut sa inteleg atunci ca ceea ce-am simtit este compasiunea, pentru ca tot ce-mi doream si mi-am dorit in tot acest timp a fost sa pot sa daruiesc si celorlalti din caldura aceea si din minunatiile pe care le-am primit atunci in dar, sa aduc mereu in exterior ceea ce am constientizat ca posed din plin in interior.
Ei bine, se spune ca o asemenea inima care nu mai este egoista, este o inima binevoitoare - aceasta este compasiunea. Cand inima plina de compasiune se iveste, vedem cum toate fiintele sufera si atunci vom avea aspiratia de a salva toate acele fiinte aflate in suferinta.
Daca te detasezi de emotii, te eliberezi si nu te lasi condus de ele, cea care le va lua locul este compasiunea care este ceva cu mult mai nobil si in armonie cu natura universului (ADEVAR-COMPASIUNE-TOLERANTA), care la originea noastra primara adevarata, avand in vedere ca originea primara a existentei umane provine din univers, noi toti o avem, de aceea trebuie sa ne intoarcem la ea prin cultivare, cat mai degraba cu putinta.
@Draga Daniel, multe multe zile minunate iti doresc… tuturor le doresc.

Moroi spunea...

Salut Daniel
Imi poti trimite te rog pe mailul de la comentariu mailul doamnei Rocsalana pe care l-a lasat aici. As dori sa discut cu ea mai multe despre qigong. O pot ajuta.

Anonim spunea...

Intrebarea este daca sunt reactii adverse ce vin de la corp sau mai bine zis de la anumite corpuri(care pot fi slabite din cauza cresterii,lipsa de calciu dupa lungirea oaselor sau ceva de genu)care ar fi sansele reusitei si ce se schimba dupa aceea,daca pana la o anumita varsta am avut o anumita inaltime(sa zicem 30de ani)si dupa tratament ne inaltam cu 10cm...vom avea tot acea forta,trebuie sa nu facem efort...ce implica un tratament ca acesta pe termen lung?

Rosa spunea...

Mi-au trebuit multe vieti,sa-L pot gasi pe DUMNEZEU,cand EL era atat de aproape...cu VOI nu mai fac aceeasi greseala...LUMINA din sufletele VOASTRE a fost atat de puternica incat m-a orbit...COMPASIUNEA primita ,promit ca o voi darui si eu mai departe inzecita...PACE si IUBIRE

Carmen spunea...

Draga Rosa,ma bucur ca ne-ai inteles.Vezi ca esti primita si cu imbratisari.Dar dupa cum ti-am mai scris trebuie avut rabdare.Te felicit ca ne-ai inteles ca noi nu am vrut sa deviem cu comentariile noastre de la subiectul pe care Daniel l-a postat.Dar Daniel,totusi ne postat comentariile si pentru acest lucru eu ii multumesc de mii de ori.Si eu te imbratisez draga Rosa si iti transmit de aici din departare toate cele bune si zile cat mai minunate.
Iar pentru Anonim,ma bucur din suflet ca si tu ai reusit sa traiesti aceasta experienta,chiar daca a fost acum 20 de ani.Important este nu cand s-a intamplat ,ci pentru ca ai trait-o.Si pe tine te imbratisez de aici din departare si zile cat mai minunate.
La fel si tie Daniel,si tuturor celor de acasa.
Iar pentru toti cei care vor sa inteleaga,a doua venire a Lui Iisus Hristos,nu este ca o anumita persoana se coboara din cer,ci aceasta LUMINA si IUBIRE,al Lui Iisus vine ,se coboara in sufletele noastre ,facandu-ne sa ne deschidem spre ADEVAR.Aceasta este a doua venire,nu cum ne mint altii.Anonim si cu mine a trait aceasta venire,ca si altii,fiecare primeste aceasta LUMINA si IUBIRE la timpul potrivit.Nu va suparati,dar acesta este adevarul.Iisus spunea:"Eu sunt Lumina Lumii,sunt Calea ,Adevarul si Viata". " Faceti si voi ce am facut eu si veti reusi ai bine ca mine",cam asa erau vobele lui Iisus.Noi trebuie doar sa vedem adevarul si sa mergem pe aceasta cale.Asa cum Daniel o face.
O zi minunata.
Va iubesc pe toti.AMIN!

Anonim spunea...

Buna ziua,
Cum pot lua legatura cu maiestrul,care sunt costurile?
Multumesc.

Unknown spunea...

Unde se poate face tratamentul sin ce consta????

Anonim spunea...

Salut Daniel, ai cumva cartea cu crestere in inaltime de maestru Chiheng? daca da, te rog frumos sa-mi trimiti un mail la adresa the_godfather_1995@yahoo.com

Anonim spunea...

Imi poate spune cineva de unde pot optine acest tratament? Multumesc !

Anonim spunea...

Unde se poate face tratamentul si costurile email liliana.barilla@gmail.com va rog