vineri, 8 iunie 2012

Salvează Bucureștiul la vot: Nicușor Dan!

Nu îl cunosc personal pe Nicușor Dan. Am aflat de el acum câteva zile și, ceva din mine, mi-a spus că trebuie susținut acest candidat independent pentru alegerile din 10 iunie de la Primăria Generală a Capitalei. Trebuie să vă mărturisesc că, la părerea pe care o am eu despre clasa politică, nu mi-aș fi imaginat, acum o săptămână, că voi recomanda pe cineva; dar vibrația personală a acestui om m-a convins. Un om cu o lume interioară cu adevărat luminoasă...

Vezi spotul oficial de campanie al lui Nicușor Dan:




Asculta Radio Vocea Sufletului! Muzica si emisiuni pentru sufletul tau.
http://radiovoceasufletului.ro

Autorii comentariilor sunt singurii responsabili pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in totalitate consecintele legale!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Important !!!

http://roaim.co.nr/

ile spunea...

Asa e,astazi vazui si eu poza omului pe un afis din statie.Cam aceeasi impresie,inca un om cinstit care nu avea cum sa ajunga in pozitie importanta de unde sa ajute.Azi am aflat ca a cistigat tot jigodia.Si ce daca Oprescu e chirurg poate sa fie foarte bun profesional tehnic vorbind,dar nu e cinstit,nu are omenie si coloana, parca e o paiata cu dintii de plastic.La cit bine si raua a facut Oprescu eu ii doresc sa i se intoarca inzecit lui si familiei lui pina la a 7 a spita. Da din pacate am avut aceeasi impresie despre Nicusor Dan dar m-am intristat ca era dupa alegeri,poate va avea si el un drum drept si linistit in continuare.Poate orbetii il vor vedea mai bine data vitoare. Eu nu am ales pe nimeni deoarece la mine acasa s-a ales Olguta... Oltenii fura...cel mai tare dintre toti. Si caciula si-o fura singuri. Fetele bucurestenilor triste si ochii goi dupa alegerile acestea reusite, mersul saltat si sleampat parca au picioarele rupte de la genunchi cu flexia genunchiului spre anterior ca intr-un film cu extraterestri.Am cistigat in acest concediu bucurestean un subiect de meditatie asupra mersului la romani.

Diana spunea...

Si eu l-am votat ca si 10% din bucurestenii care au mers duminica la vot ceea ce nu e putin ; si pentru ca macar noi am avut incredere in el a castigat un loc de consilier general ceea ce iarasi nu e putin....

Raluca Borza spunea...

Salut! Ma bucur sa simt ca suntem pe aceeasi lungime de unda, Daniel! :) Eu, asa cum am scris si pe wall-ul lui Nicusor Dan, am un singur regret ca nu mai am buletin de Bucuresti (am renuntat la capitala si m-am mutat in Maramures)- regretul este acela ca nu i-am putut da votul meu! :)