duminică, 7 august 2011

Tot ceea ce spui... vorbeste despre tine!

Odata, pe inserate, un taran se aseza pe pragul modestei sale case, bucurandu-se de racoarea serii. In apropiere, serpuia un drumeag care ducea spre sat; un om care trecea il vazu pe taranul nostru si se gandi:

“Omu’ asta e fara gres un mare lenes, sta de pomana si cat e ziua de mare lancezeste pe pragul casei…”

La putina vreme, aparu un alt trecator. Acesta se gandi:

“Omu’ asta e un Don-Juan. Sade aici ca sa se poata uita la fetele care trec, ba poate le mai si necajeste…”

In fine, un strain care se indrepta spre sat isi zise:

“Omu’ asta e de buna seama un mare muncitor. A trudit toata ziua, iar acum se bucura de odihna binemeritata…”

La drept vorbind, nu putem sti prea multe despre taranul asezat pe pragul casei. Putem spune insa multe despre cei trei oameni care se indreptau spre sat: primul era un lenes, al doilea un om rau, iar al treilea un mare muncitor.

Tot ceea ce spui vorbeste despre tine… mai ales cand vorbesti despre altii!

(Bruno Ferrero)

10 comentarii:

Anonim spunea...

Super chestie! Adica cine are urchi sa auda!!! Desteapta poveste.Ar scuti pe multi oameni de greseli ai de culpe ulterioare.Este aproape zen ...ha,ha,ha!

Anonim spunea...

Pot lua asta s-o pun pe blogul meu? am sa scriu de unde am luat.

Daniel Roxin spunea...

Poti sa iei textul insa te rog sa pui trimitere catre drumuricatretine, blogul care este adevaratul detinator al articolului. :)

TAMY spunea...

decat SUPERB, este tot ce pot spune...

Anonim spunea...

Cât adevăr şi cât de simplu spus... Minunat!

LIBRARIECARTI spunea...

super tare. te apreciez. ma lasi sa pun si eu textul pe blogul meu?

Daniel Roxin spunea...

Da, pune-l...

Natural spunea...

Am si eu o initiativa care vorbeste despre mine ;)
Pentru ca am onoarea sa te am in blog-roll, am si placerea sa te invit la o initiativa-leapsa-ideee, cum vrei sa-i zici legata de ziua de miercuri. Fara alte cuvinte, iti propun sa preiei initiativa pe blog si mai ales in viata si sa vedem rezultatele. Spor!

Anonim spunea...

Iancu Leonard: Da o trimitere aici ..pentru cei interesati..NU merge? Trebuie sa IEI textul..musai?!..

Daniel Roxin spunea.. "Da, pune-l.."

Punctele de la final..le-am completat eu cu intrebarea. Mi-am permis;-)

Toate cele bune (si) voua !

PS: "LoVe and HaTe are ONE !.."

carmen spunea...

Ba as putea spune cate ceva si despre taran : el era CEL CARE statea in pragul casei si SE BUCURA de racoarea serii ( n.r. nici macar NU EXISTAU trecatorii pentru el !!!)
Mda , eu m-am identificat cu taranul , desi trecatori garla !