marți, 19 aprilie 2011

Noi mărturii uimitoare despre Pădurea Baciu

Sunt multe informaţii despre fenomenele misterioase din Pădurea Baciu care nu au fost făcute publice până în urmă cu o săptămână... Aceste noutăţi le puteţi afla chiar acum, în premieră, urmărind dezbaterea de mai jos difuzată de TVR Cluj în două părţi. În cadrul acesteia, împreună cu prof. dr. Adrian Pătruţ şi Cristian Mureşanu, am discutat despre Pădurea Baciu şi misterele ei, discuţie ce a adus la lumină alte evenimente ieşite din comun. Trebuie să vă spun că "în culise" am mai aflat câteva lucruri uimitoare care, cel puţin deocamdată, nu pot fi povestite. Vizionare plăcută!


Emisiunea Stiinta si Cunoastere-Tvr Cluj - Padurea Baciu - 2011 from Gaby S on Vimeo.

16 comentarii:

Cochior Vincentiu spunea...

ce tareee!!!!

Elena spunea...

M-a impresionat foarte plăcut colaborarea ta cu acești oameni deosebiți și inimoși de la Cluj - Napoca. Împreună cu ceilalți colaboratori faceți o echipă minunată. Felicitări !

Daniel Roxin spunea...

Multumim!

uriel spunea...

munca ta este de apreciat;speciala si rodnica;felicitari!
cartea Magicianul Alb m-a uluit;revelatoare
Multumesc!
uriel

Daniel Roxin spunea...

Ma bucur ca iti este de folos! :)

Florin spunea...

Daniel ,am mare incredere in postarile tale si le citesc
zilnic,dar daca poti sa-mi spui pe aceasta forta omnipotenta Dumnezeu
cine l-a facut, din ce s-a format?
Multumesc mult.

Daniel Roxin spunea...

O sa caut sa-ti dau un raspuns daca imi raspunzi, la randul tau, la urmatoarea intrebare: Ce crezi, daca Dumnezeu este omnipotent, ar PUTEA sa creeze un bolovan atat de mare si de greu incat SA NU POATA sa-l duca?...

Anonim spunea...

""în culise" am mai aflat câteva lucruri uimitoare care, cel puţin deocamdată, nu pot fi povestite."
Sincer aceasta afirmatie nu-mi place! Ai intrat precum vad, in clubul celor putini si destepti care ne tin pe noi cei multi de prosti. Pacat, credeam ca vrei adevarul, asa cum il vrem si noi cei care-ti citeam cu nesat randurile postate de tine. Eh, asta-i lumea in care traim! Se va termina odata si o odata.

Daniel Roxin spunea...

Imi pare rau ca ai ajuns la o astfel de concluzie... Nu am avut nici cea mai mica intentie de a crea o astfel de impresie. Credeam ca se intelege ca mi s-au relatat unele lucruri foarte personale si ca mi s-au relatat sub consemnul tacerii. Daca am facut totusi aceasta afirmatie a fost cu scopul de a arata ca sunt multe lucruri care nu s-au spus inca...
Din alt punct de vedere, reactia ta impulsiva arata ca ori te-ai trezit "cu fata la perete" ori te crezi tu in "clubul celor putini si destepti" care nu tolereaza sa o faca altii pe desteptii cu ei. Eu iti doresc insa numai bine, indiferent cand se va termina lumea asta!

Elena spunea...

Eu am încredere că procedezi corect, cu cele mai bune intenții și sunt și voi fi alături de tine, mereu.

Daniel Roxin spunea...

Multumesc pentru incredere! Chiar am cele mai bune intentii si sper ca din tot ce fac sa razbata acest lucru. :)

Elena spunea...

Răzbate cu prisosință, eu am perceput acest lucru, la fel cum sunt convinsă că au făcut-o și mulți alții. În altă ordine de idei, am învățat că trebuie să-ți stăpânești impulsivitatea și cu timpul este posibil chiar s-o elimini total, dacă dorești cu adevărat acest lucru.

Florin spunea...

Te-am rugat sa-mi spui cine l-a creat
sau cum a luat nastere Dumnezeu, nu ce poate crea el?
Ma alatur impresiilor Anonimului.

Daniel Roxin spunea...

Chiar crezi ca se poate raspunde la o astfel de intrebare?!... De aceea ti-am pus si eu una asemanatoare. Pe mine nu m-a suparat intrebarea ta; pe tine se pare ca te-a suparat intrebarea mea...
In fine, convingerea mea este ca Dumnezeu nu poate fi definit si nici explicat prin intermediul mintii. Chiar si a incerca sa faci asta este o dovada de neintelegere a limitelor acesteia. Daca vrei sa fac o analogie, imagineaza-ti ca diferenta dintre noi si Dumnezeu ar putea fi ca cea dintre o furnica si un om. Furnica are, la randul ei, un sistem social bine structurat, traieste intr-o comunitate, lupta sa o apere, isi creste puii si asa mai departe. Totusi, chiar daca viata ei se aseamana intr-o anumita masura cu a omului, crezi ca o furnica ar putea intelege ce este un om, crezi ca ar pricepe fizica cuantica, ar putea sa asimileze cunoasterea necesara unui zbor in cosmos? Nu, nu va putea face asta. Si chiar daca o furnica ar trai pentru o zi la nivelul de constiinta al unui om, atunci cand s-ar intoarce in musuroi nu ar gasi nimic din limbajul propriu al furnicilor care sa ii permita sa descrie experienta traita ca om, nici sa il descrie pe acesta si nici sa spuna cum a evoluat omul pana la conditia actuala. Prin urmare, singurul lucru intelept pe care l-ar putea face ar fi sa le spuna suratelor sale ca singurul mod de a stii ce este OMUL este sa fii tu un om, sa ii traiesti conditia. Si chiar daca o vei face, nu vei putea sa spui prea multe despre asta in limbajul furnicilor.
Revenind din aceasta analogie, singurul lucru pe care il poate spune cineva care a avut o stare de supraconstiinta este ca aceasta transcende mintea, ca nu poate fi tradusa si ca existenta lui Dumnezeu este dincolo de orice repere cunoscute, ca orice incercare de explicare sau de descriere nu va fi niciodata satisfacatoare.
Daca vei intelege ce ti-am scris aici vei constata, poate, ca intrebarea ta este pusa gresit si atunci, nu te vei mai supara ca ti-am pus si eu o intrebare din aceeasi categorie, ca sa vad cum reactionezi...
Numai bine!

Paul Dadrian spunea...

Ne vei tine la curent cu informatii referitoare la intalnirea in Padurea Baciu din Mai?
Apropo, inca o data felicitari pentru emisiune!:)

Daniel Roxin spunea...

Da, o sa anunt pe blog cand se va realiza intalnirea din Padurea Baciu.