vineri, 22 aprilie 2011

Deosebit de frumos


Sarbatori fericite!


10 comentarii:

Cristina spunea...

Rugaciunea Lui Iisus

”Tată, a sosit ceasul. Glorifică pe Fiul tău, astfel ca el să-ţi aducă glorie ţie; pentru că i-ai dat autoritate peste orice bărbat sau femeie de pe pământ, ca el să poată da viaţă veşnică celor pe care i-i-ai dat tu. Şi aceasta este viaţa veşnică: ca ei să te cunoască pe tine, singurul Dumnezeu adevărat, şi pe Isus Cristos pe care l-ai trimis tu. Eu te-am glorificat pe pământul acesta împlinind lucrarea pe care mi-ai dat-o să-o fac.

Acum, Tată, arată-mi gloria ta în timp ce stau în prezenţa ta, gloria pe care am avut-o încă dinainte de a fi lumea. Eu te-am descoperit pe tine tuturor celor pe care mi-i-ai dat din lume. Ei au fost ai tăi, şi mi-i-ai dat mie, şi ei au acceptat cuvintele tale veşnice. Acum ei ştiu că tot ce mi-ai dat vine de la tine. Le-am dăruit lor, cu credincioşie, cuvintele pe care mi le-ai dat tu; ei le-au crezut şi cred în inimile lor că eu vin de la Dumnezeu, trimis de tine pentru ei.

Nu mă rog pentru lume, ci pentru aceia pe care mi-i-ai dat mie; ei sunt cu adevărat ai tăi. Toţi aceştia care au crezut în mine sunt ai tăi; şi ei mă cinstesc. Mă întorc la tine în cer; dar cei care cred în mine rămân aici. Tată, păstrează-i prin puterea numelui Tău; ca ei toţi să fie una, după cum noi suntem una. Cât timp am fost cu ei în lume, i-am păzit cu puterea pe care mi-ai dat-o mie; i-am protejat, şi nici unul nu să-a pierdut, în afară de fiul pierzării, pentru ca scriptura să se împlinească. Acum eu vin la tine; dar îţi cer aceste lucruri cât timp mai sunt în lume, pentru ca ei să poată experimenta şi să le fie descoperit ceea ce este al lor.

Le-am dat cuvântul tău, şi lumea i-a urât, pentru că ei nu mai sunt copii ai acestei lumi moarte şi întunecate, aşa cum nici eu nu sunt. Nu-ţi cer să-i iei din lume, ci să-i păzeşti de cel rău; pentru că nu mai sunt copii ai întunericului, după cum nici eu nu sunt. Sfinţeşte-i prin adevărul tău; căci cuvântul tău este adevărul. Aşa cum m-ai trimis pe mine în lume, îi trimit şi pe ei în lume. Şi de dragul lor mă jertfesc eu, ca ei să fie sfinţiţi şi să crească în adevăr. Nu mă rog doar pentru aceştia, ci şi pentru viitorii credincioşi, care vor crede în mine datorită mărturiei pe care o vor duce ei.

Fă-i pe toţi o inimă şi un gând, aşa cum şi eu sunt una cu tine: după cum tu eşti în mine şi eu în tine, ei vor fi în noi; şi lumea va şti că tu m-ai trimis. Le-am dat slava pe care mi-ai dat-o tu, ca ei să fie una, după cum şi noi suntem una: eu în ei, şi tu în mine, fiind desăvârşiţi în unul singur, ca prin aceasta lumea să înţeleagă pe deplin că tu m-ai trimis, şi că eu i-am iubit cum m-ai iubit tu pe mine.

Fie ca şi ei să fie într-o zi acolo unde sunt eu, părtaşi slavei mele, pe care mi-ai dat-o cu dragoste încă de la întemeierea lumii. Tată al bunătăţii şi adevărului, lumea nu te cunoaşte; dar eu te cunosc, şi aceştia care cred în mine ştiu acum că tu eşti acela care m-a trimis. Li te-am descoperit lor, ca dragostea ce o ai pentru ei să rămână în inimile lor şi ca eu să locuiesc acolo de asemenea. Amin.”

http://www.youtube.com/watch?v=cHVutIfa150&feature=related

Unknown spunea...

Sărbători fericite!

Gheorghe Zamfir și Sissel Kyrkjebo - Prayer Song

http://www.youtube.com/watch?v=Qvy8dDEXYkA&feature=related

Paul Dadrian spunea...

Fantastic filmuletul! Peisajele sunt parca din alte lumi...inca o data ni se demonstreaza ce planeta deosebita avem si cum nu stim sa o apreciem!
Sarbatori fericite!

Anonim spunea...

Simbolul credinței noastre:

http://www.carpati.org/poze_fotografii/bucegi/simbolul_credintei_noastre/72804/

Anonim spunea...

Ce mici suntem,dar ce lucruri mari am face, de ne-am dorii cu adevarat asta.Dumnezeu ne-a pus totul la dispozitie si noi traim in frica si amortire.OARE CIND NE VOM DA SEAMA, CE AVEM DE FACUT CU ADEVARAT?Cristos s-a sacrificat pentru noi ,si noi nu cred ca apreciem acest lucru cu adevarat,pentru ca nu reactionam asa cum ar trebui. Paste luminos.

Anonim spunea...

Superb - Bucegi - Hornurile Malaești :

http://www.carpati.org/poze_fotografii/bucegi/hornurile_malaesti/73118/

Anonim spunea...

CEAHLăU:

http://www.carpati.org/poze_fotografii/ceahlau/everyday_like_this/57801/

Unknown spunea...

Fotografii superbe :

http://www.dorinbofan.com/Galleries/Towards-the-Sky/6023352_DuVS6#1115235882_cWMMZ

Anonim spunea...

Superb - Hasmas - Casa ”spiridușilor” din Saua Ghilcos :

http://www.carpati.org/poze_fotografii/hasmas/casa_spiridusilor_din_saua_ghilcos/73513/

Anonim spunea...

Bucegi (Delfinul)

http://www.carpati.org/poze_fotografii/bucegi/delfinul/73571/